Persoonlijk profiel:

  • Heeft aantoonbare structurele groei vanuit cv/ rollen met toenemende verantwoordelijkheid;
  • Heeft ervaring met directe verkoop;
  • HBO Retail/ Management studie;
  • Is kneedbaar: kan aantonen directe feedback te horen (luisteren), te verwerken (reflecteren) en zichzelf erdoor te verbeteren (daadkracht);
  • Jongere leeftijdsklasse (25-40): continuïteit, lerend vermogen en affiniteit technologie.
  • Heeft ambitie om te groeien naar bedrijfsleider.
  • Kan zich aanpassen aan veranderingen binnen de organisatie;
  • Is ondernemend ingesteld, beschikt over teambuilding capaciteiten, commercieel inzicht en ideeën over klantenbinding;
  • Kan de hoofd van bijzaken onderscheiden in een data gedreven organisatie;
  • Is resultaatgericht, zet net dat stapje extra om doelstellingen te halen;
  • Oog voor de klant en goed gevoel voor service;
  • Is zich bewust van zijn/haar eigen cirkel van invloed;
  • Gedreven & gedisciplineerd.

Doel van de rol:

Het meebouwen aan een team dat in de  cultuur maximale resultaten behaald op het gebied van klanttevredenheid en winkelrendement. Persoonlijke doorontwikkeling om op termijn volgende carrièrestap te kunnen maken.

Hoofd verantwoordelijkheden:

  • Winkel- en personeelsbeleid;
  • Het realiseren van persoonlijke en team omzet doelstellingen;
  • Het realiseren van klanttevredenheid (NPS) doelstellingen;
  • Het realiseren van cashflow, marge & kosten targets;
  • Het implementeren van prestatie management cyclus;
  • Het uitdragen van de  bedrijfscultuur;
  • Operationele aansturing en uitvoering;
  • Analyse dashboards, groeipotentieel identificeren & SMART doelstellingen implementeren t.b.v. continue verbetering;
  • Personeelsplanning;
  • Voorraadbeheer;
  • Een werkklimaat creëren, waarbij enthousiasme, positiviteit en zelfsturing centraal staan;
  • Meewerkend voorman;
  • Begeleiden van de klant op een transparante en effectieve manier tot zijn beste persoonlijke slaapoplossing;
  • Bouwen aan lokale netwerken en bouwen aan het merk ;

Korte termijn:

  • Start assessment t.b.v. persoonlijke ontwikkelplan;
  • Centrale onboarding volgen;
  • Instore training;
  • Zichzelf bekend maken met de  visie, missie & cultuur;
  • Het volgen van de  Academy;
  • In praktijk het succesvol uitvoeren van het verkoopproces;
  • Zichzelf bekend maken met de producten en services;
  • Interactie met directe collega’s en alle andere medewerkers binnen  via best practice platforms;
  • Evaluatie door een-op-een gesprekken.
  • Medium termijn:
  • Talent Pool opleiding tot bedrijfsleider bij realisatie initiële doelstellingen;
  • Onafhankelijkheid en (persoonlijke) groei staan centraal.

Staat voor de cultuurwaarden van onze organisatie:

  • Zorg persoonlijk voor positiviteit in jouw omgeving
  • Innoveer elke dag en zorg voor verbetering
  • Doe effectief meer met minder
  • Toegewijd met passie en vastberadenheid
  • Verras iedere dag door je omgeving te inspireren
  • Bouw open en eerlijke relaties door interesse in de ander