Functieprofiel 

 De Customer Care afdeling van deze Retailer is het middelpunt van het bedrijf dat de Sales en Logistiek koppelt aan elkaar en tevens het aanspreekpunt is naar de buitenwereld. In grote lijnen staan wij onze klanten te woord, houden wij klanten op de hoogte over geplaatste bestellingen of service situaties. Op deze afdeling worden de leverafspraken gemaakt en verwerkt. In samenwerking met de logistieke managers wordt de planning en capaciteit van de leveringen bepaald.

In de functie als Customer Care medewerker werk je als team samen om alle facetten op de task-manager en bijbehorende rapportages zo goed mogelijk te verwerken.

Hierin sta je direct in lijn naar de Customer Care manager.

Jij bent iemand met een positieve aanpak. Iemand die denkt in oplossingen. Je maakt met plezier de ‘extra stap’ voor onze klanten en je collega’s en je staat stevig in je schoenen.

Het team waarin je werkt heeft geen 9 – 5 mentaliteit en dit verwachten we ook van jou.

Als Customer Care medewerker houden wij bepaalde standaarden en normen en waarden aan. Zoals de functietitel omschrijft; geven wij om onze klanten en streven ten allen tijde naar de beste service.

De kernwaarden van ons bedrijf zijn, Be Real, Think Customer en Aim high.

De competenties waaraan jij voldoet: 

  • Empathies vermogen
  • Professionaliteit
  • Integriteit
  • Eerlijkheid
  • Stressbestendig
  • Flexibel
  • Klantgericht
  • Probleemoplossend